dilluns, 14 de juliol del 2014

A la Mostra de Labors de l'Associació de Dones de Ripoll

Avui tinc una notícia que espero que faci il·lusió a aquells que seguiu les meves històries. El proper dissabte 19 de juliol estaré a la Mostra de Labors de l'Associació de Dones de Ripoll. Enguany és la primera edició i estic molt i molt contenta que l'Aurora hagi pensat en mi i m'hagi convidat a participar-hi. Moltíssimes gràcies!!! La Mostra tindrà lloc a l'Espai Públic La Lira de Ripoll de 10 del matí a 8 del vespre. No-ripollesos que llegiu això, si no voleu venir-me a veure ho entendré, però heu de venir a veure aquest espai, una meravella d'arquitectura en ferro que honora el nostre passat, pesent i futur en el món de la indústria siderúrgica, que va rebre un Premi FAD l'any 2013 i que enguany representa el nostre país a la prestigiosa biennal d'arquitectura de Venècia.


Font: bravogirona.com


Us deixo també el cartells de la Mostra de Labors i dels tallers que farem algunes de les diferents expositores durant la tarda del dia 19. 



Els tallers tindran un preu unificat de 3€. Alguns especifiquen el material que cal portar. Jo us ensenyaré la tècnica per elaborar trenes de cinc caps o tiretes de trapillo. En el meu cas, no cal portar cap tipus de material, ja està inclòs al preu. Per aquell@s que no conegueu el trapillo, faré una petita introducció sobre aquest material, el seu origen i les prestacions que ofereix. L'objetiu és que marxeu del taller amb un collaret, una cinta pel cap o un cinturó infantil, que passem una bona estona junts i, qui sap, marxeu sabent una nova tècnica que podreu aplicar als cabells de les petites (i no tant petites) de la casa ;-)

font: trapillo.com

Al llarg de la setmana aniré penjant al facebook de Fet A Ripoll fotografies de les diferents artesanies que podreu trobar a la paradeta. Si no t'en vols perdre cap, fes-te seguidor de la pàgina aquí.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada