dijous, 13 de febrer del 2014

Hola món!



Fa un parell de mesos que em vaig quedar a l'atur. Com a molta gent, la crisi es va endur per davant una feina que semblava segura i en la que he passat bones estones. Com la situació econòmica és la que és, de moment he decidit no agobiar-me especialment i aprofitar per apendre altres coses.

Sempre m'han cridat l'atenció les coses fetes amb les mans. Suposo que la meva consciència de classe hi té molt a veure ;-) així que el fet que el DIY estigui a l'ordre del dia ha fet possible trobar a la xarxa tutorials, blogs o vídeos sobre gairebé qualsevol tema relacionat amb les coses fetes a mà i a mi m'ha permès anar aprenent cosetes.

M'encanta veure com la gent comparteix els seus coneixements a la xarxa i m'agradaria en un futur poder aportar creacions. De moment m'acontentaré a fer de repetidor de tot alló que vaig creant gràcies a qui ja ho ha compartit amb nosaltres.

Per començar, us recomanaré el blog de Marta Cárdenas:

Ja té més de 5 milions de visites i totes elles ben merescudes! Amb tutorials pas a pas, vídeos, cursos per apendre mitja, a cosir a màquina... és un exemple meravellós del que significa compartir a la xarxa! 

Fins la propera!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada